Paul Dijk

Inzetbaar op:

  • Organisatieverandering (team coaching/ training)
  • Interim teammanagement (20+ FTE)
  • Interim ICT management
    • Service en support
    • Implementatie en migratie begeleiding
    • ISO27001 (informatiebeveiliging)

WhatsApp 06 119 06 827 / paul@toreveal.nl

Werkervaring:

  • To reveal, oprichter: training en consultancy ten behoeve van persoonlijke, team- en organisatieontwikkeling.
  • SVn: Verantwoordelijk voor Operations, ICT en facilitair (120FTE). Tevens projectmanager voor de migratie van alle ICT omgevingen in een periode van 14 maanden (succesvol afgerond; op tijd, binnen budget en conform specificaties).
  • Infomedics: Verantwoordelijk voor ICT Operations, implementatie van ISO27001 (certificaat behaald), Information Security Officer. Projectmanager voor de nieuwe ICT infra en storage omgeving; van selectie tot implementatie.
  • MoleMann Mental Health: Eindverantwoordelijk voor; ICT, kwaliteit (HKZ), Centrale supportafdeling (CNS) en de regio’s Amsterdam, Almere en Friesland. Ten aanzien van ICT: kostenreductie doorgevoerd en beschikbaarheid verbeterd. Om de kwaliteitsdoelstellingen te realiseren een Social Business Platform geïmplementeerd. Aanspreekpunt voor de regio’s en lijnmanagement voor het CNS.
  • Rijksgebouwdienst (RGD): Teamcoach; versterken van de interne processen en activeren van medewerkers. Leidinggevende ondersteunen in het innemen van zijn positie.
  • Vancis: Inhoudelijke begeleiding bij de invoering van het informatiebeveiligingsbeleid, herziening van interne processen en projectmanagement ten behoeve van het ISO27001 certificaat (certificaat behaald).
  • DoelBewust-ICT: Training Doelrealisatie voor organisaties en particulieren ontwikkeld en gegeven.
  • iTricity: Organisatie brede herstructurering, borging van verantwoordelijkheden en klantafspraken. BPR voor sales, servicemanagement en operationele processen.
  • GlidePath: Herstructurering primaire proces van GlidePath, herziening project bewaking en management rapportage.
  • GlidePath: Hervorming 24×7 Servicedesk, optimalisatie procesmanagement, Cultuuranalyse/beleidsadvies.
  • Getronics: Transitie naar nieuwe organisatie, samenvoeging afdelingen, SLA sturing ingevoerd.
  • Randstad: Samenvoeging Servicedesk Teams van Randstad, Yacht, Tempo-Team en CAPAC.

Opleiding:

  • Lean Leadership Program, Nyenrode
  • Masterclass Lean Management Fundamentals, Nyenrode
  • Verandermanagement en Organisatieontwikkeling, Nyenrode
  • HBO Bachelor Bedrijfskunde, specialisatie organisatie en verandering, NCOI

Mensen beschrijven mij als:

  • Betrokken
  • Bevlogen
  • Open
  • Analytisch
  • Resultaatgericht
  • Vernieuwend

LinkedIn